fbpx

W Bevent zaczynamy pracę od podstaw, czyli od audytu marketingowego.

Dlaczego audyt marketingowy jest ważny?

Nasze ponad dwunastoletnie doświadczenie pokazuje, że prowadząc biznes, dobrze jest zatrzymać się raz na jakiś czas i sprawdzić, czy kierunek, który kiedyś wyznaczyliśmy, jest nadal właściwy. A jeżeli jest, to czy nie zboczyliśmy z tego szlaku. Dużą wartością zewnętrznego audytu marketingowego jest świeża perspektywa i brak zniekształceń oraz przyzwyczajeń, które są naturalne dla każdej osoby prowadzącej własny biznes.

Co może być przedmiotem audytu?

W zakresie naszej działalności znajduje się audyt:

  • stron www i sklepów internetowych;
  • kampanii marketingowych;
  • social mediów (Facebook, Instagram);
  • aktywności działów marketingu.

Zewnętrzny i niezależny audyt marketingowy pozwoli zweryfikować Twoje plany z rzeczywistością rynkową. Pomożemy Ci znaleźć i zniwelować słabe punkty, a wzmocnić działania, które przynoszą właściwy skutek.

Kiedy należy zastanowić się nad przeprowadzeniem audytu?

Jeżeli brakuje Ci pomysłów na zwiększenie efektywności w kanałach marketingowych, to jest to jeden z powodów, aby zlecić nam badanie.
A może zastanawiasz się, czy działania, które prowadzisz, są skuteczne? To również możemy sprawdzić.
Nie masz pewności, czy wykorzystujesz w pełni możliwości, jakie niosą media społecznościowe? Z tym też sobie poradzimy.

Dostarczymy raport, który rzuci nowe światło na Twoje działania marketingowe.

Ale to nie wszystko. W Bevent wiemy, że dobry marketing to taki, który sprzedaje. Zrobimy analizę ścieżki zakupowej oraz doświadczenia klienta (Customer Journey).

 

Przeanalizujemy, doradzimy, stworzymy plan i damy rekomendacje.

FAQ

5 najczęściej pojawiających się pytań

Co zawiera audyt marketingowy?

W zależności od rodzaju audytu jaki będziemy dla Ciebie realizować dostaniesz od nas raport z rekomendowanymi rozwiązaniami dostosowanymi do Twoich potrzeb i mozliwości.

Jakie przykłady audytu marketingowego możecie dla mnie wykonać?

Realizujemy audyty:

  • stron www,
  • sklepów internetowych,
  • kampanii,
  • strategii,
  • social media (Facebook, Instagram),
  • pracy, funkcji i/lub projektów Twojego działu marketingu.
    Chcesz wiedzieć więcej napisz do nas.
Czy można zrobić audyt marketingowy w małej firmie?

Oczywiście, często realizujemy audyty małych i średnich firm (nawet jednoosobowych działalności), które pomagają firmie się rozwijać i zdobywać nowych klientów.

Ile kosztuje audyt fan page w social mediach?

Zapraszamy na bezpłatną konsultację, na której omawiamy potrzeby, analizujemy i przedstawiamy spersonalizowaną ofertę na audyt social media.

Co otrzymuję w ramach audytu strony na Facebooku?

W ramach audytu dostajesz spersonalizowany raport z analizą i rekomendowanymi rozwiązaniami.