
W Bevent zaczynamy pracę od podstaw, czyli od audytu marketingowego.
Dlaczego audyt marketingowy jest ważny?
Nasze ponad 14-letnie doświadczenie pokazuje, że prowadząc biznes, dobrze jest zatrzymać się raz na jakiś czas i sprawdzić, czy kierunek, który kiedyś wyznaczyliśmy, jest nadal właściwy. A jeżeli jest, to czy nie zboczyliśmy z tego szlaku. Dużą wartością zewnętrznego audytu marketingowego jest świeża perspektywa i brak zniekształceń oraz przyzwyczajeń, które są naturalne dla każdej osoby prowadzącej własny biznes.
Co może być przedmiotem audytu?
W zakresie naszej działalności znajduje się audyt:
- stron www i sklepów internetowych;
- kampanii marketingowych;
- social mediów (Facebook, Instagram);
- aktywności działów marketingu.
Zewnętrzny i niezależny audyt marketingowy pozwoli zweryfikować Twoje plany z rzeczywistością rynkową.
Pomożemy Ci znaleźć i zniwelować słabe punkty, a wzmocnić działania, które przynoszą właściwy skutek.
Kiedy należy zastanowić się nad przeprowadzeniem audytu?
Jeżeli brakuje Ci pomysłów na zwiększenie efektywności w kanałach marketingowych, to jest to jeden z powodów, aby zlecić nam badanie.
A może zastanawiasz się, czy działania, które prowadzisz, są skuteczne? To również możemy sprawdzić.
Nie masz pewności, czy wykorzystujesz w pełni możliwości, jakie niosą media społecznościowe? Z tym też sobie poradzimy.
Dostarczymy raport, który rzuci nowe światło na Twoje działania marketingowe.
Ale to nie wszystko! W Bevent wiemy, że dobry marketing to taki, który sprzedaje.
Zrobimy analizę ścieżki zakupowej oraz doświadczenia klienta (Customer Journey).
FAQ
5 najczęściej pojawiających się pytań
Co zawiera audyt marketingowy?
W zależności od rodzaju audytu jaki będziemy dla Ciebie realizować dostaniesz od nas raport z rekomendowanymi rozwiązaniami dostosowanymi do Twoich potrzeb i mozliwości.
Jakie przykłady audytu marketingowego możecie dla mnie wykonać?
Realizujemy audyty:
- stron www,
- sklepów internetowych,
- kampanii,
- strategii,
- social media (Facebook, Instagram),
- pracy, funkcji i/lub projektów Twojego działu marketingu.
Chcesz wiedzieć więcej napisz do nas.
Czy można zrobić audyt marketingowy w małej firmie?
Oczywiście, często realizujemy audyty małych i średnich firm (nawet jednoosobowych działalności), które pomagają firmie się rozwijać i zdobywać nowych klientów.
Ile kosztuje audyt fan page w social mediach?
Zapraszamy na bezpłatną konsultację, na której omawiamy potrzeby, analizujemy i przedstawiamy spersonalizowaną ofertę na audyt social media.
Co otrzymuję w ramach audytu strony na Facebooku?
W ramach audytu dostajesz spersonalizowany raport z analizą i rekomendowanymi rozwiązaniami.