
BLOG
dowiedz się więcej o marketingu
Marketing i strategie marketingowe w czasie recesji w 2023 roku
Kiedyś, przez dłuższy czas warunki budowania biznesów były względnie stabilne i przewidywalne. Później nastąpiło przyśpieszenie. Dziś poza bardzo dynamicznie zmieniającą się rzeczywistością, mamy ryzyko recesji. Jak w...
Dlaczego Shopee odchodzi z Polski?
Platforma e-commerce Shopee odchodzi z Polski Platforma e-commerce Shopee żegna się z Polską. Ta wiadomość mocno zelektryzowała rynek a także marketerów, którzy zaczęli analizować co poszło nie tak. Shopee...
Co to jest strategia marketingowa i co powinna zawierać?
Czym jest strategia marketingowa? Strategia marketingowa jest ważnym elementem w procesie tworzenia biznesplanu, uzupełnieniem niejako strategii biznesowej firmy. Strategia marketingowa określa kierunek działań...
Kalendarz marketingowy 2023 czyli niezbędnik marketera
Nowy Rok 2023 to i nowe wyzwania, przed którymi stają osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach. Biorąc pod uwagę badania opinii i wypowiedzi ekspertów ten rok zapowiada się jako pełen...
Konsulting marketingowy w 2023r.
Czy konsulting marketingowy w 2023 roku jest słusznie postrzegany jako szansa na wsparcie dla małych i średnich firm w czasach kryzysu? Wszystko wskazuje, że rok 2023 będzie wyzwaniem dla wielu przedsiębiorców....
#1: strategia marki
Z cyklu "w pytaniach i odpowiedziach" poznajemy Was z tajnikami budowania strategii marketingowej. W tej części odpowiadamy na pytania związane ze strategia marki. Czym jest strategia marki? ...
Jakie są różnice między strategią a planem marketingowym?
Czy faktycznie plan marketingowy i strategia marketingowa są niezbędne w prowadzeniu firmy i czym różnią się między sobą? Osiągnie sukcesów i ciągły rozwój to bez wątpienia...
11 korzyści z posiadania strategii marketingowej
Strategia marketingowa to jak konstytucja w państwie, to jak znak wskazujący drogę, to podstawa działań marketingowych w firmie. Czy warto ją posiadać? Czym jest strategia marketingowa? Strategia marketingowa...
Konsultant marketingowy kto to i na czym polega jego praca?
Działania marketingowe w dobie kryzysu gospodarczego odgrywają kluczową rolę w rozwoju biznesów, a także w utrzymaniu ich na wyjątkowo niepewnych teraz rynkach. Nowe wyzwania stają przed właścicielami biznesów,...
Czy budowanie marki się opłaca?
Budowanie marki to inwestycja, która opłaca się na dłuższą metę. Firmy, które inwestują w budowanie silnej marki, mogą liczyć na większe zyski, lepsze relacje i lojalnych klientów. Czym jest budowanie...