BLOG
dowiedz się więcej o marketingu
Checlista 7 punktów jak określić grupę docelową i personę do której chcę dotrzeć?
Proces zakupu, tak naprawdę jest w rękach klienta. Specjaliści od marketingu muszą tworzyć ukierunkowane, spersonalizowane rozwiązania dla ludzi, jeśli chcą być tymi, którzy przyciągną ich uwagę wśród morza marek i...
Czy budowanie marki się opłaca?
Budowanie marki to inwestycja, która opłaca się na dłuższą metę. Firmy, które inwestują w budowanie silnej marki, mogą liczyć na większe zyski, lepsze relacje i lojalnych klientów. Czym jest budowanie...
Stop dezinformacji – jak chronić się przed fake news, botami i trollami!
Trwa wojna w Ukrainie. Nie odbywa się ona jedynie za naszą wschodnią granicą. Rozgrywa się także u nas, w internecie. Jej bronią są fałszywe informacje, które sieją strach i panikę, dodatkowo polaryzując społeczeństwo....
Rolki na FB? Tak, Facebook Reels już dostępne Polsce!
Czy wiecie, że właśnie ruszyły rolki na Facebooku? Po sukcesie rolek na Instagramie, także brat - gigant mediów społecznościowych wprowadza nową funkcję. Od jakiegoś czasu Facebook Reels testowane były w 150 krajach...
6 najciekawszych kreacji reklamowych na Walentynki
Walentynki to dla jednych święto uwielbiane a dla innych wręcz znienawidzone. Jedni zastanawiają się, gdzie wyjechać z drugą połówką. Inni robią własnoręcznie i wysyłają walentynkowe laurki. Kolejni wyszukują najlepsze...
Ile kosztuje reklama na Facebooku – podsumowanie 2021
Ile kosztuje reklama na Facebooku – podsumowanie 2021 Jaki jest koszt reklamy na Facebooku i Instagramie? – często oto pytacie w trakcie naszych konsultacji marketingowych. Odpowiedź przynoszą najnowsze...
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie – porady dla początkujących w 2022 roku
W mediach społecznościowych spędzamy coraz więcej czasu, a pandemia ten trend jeszcze bardziej pogłębiła. Coraz częściej właśnie na Facebooku czy Instagramie potencjalni klienci szukają informacji o produktach i...
5 dobrych praktyk w social mediach dla małych firm w 2022 roku
Pandemia koronawirusa przyniosła wiele zmian i nieoczekiwanych sytuacji. Każdy kryzys jednak może dużo nauczyć. Jak najlepiej wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do budowania relacji w 2022 roku?...
Analiza konkurencji – jeden z elementów audytu marketingowego
Czym jest audyt marketingowy? Audyt marketingowy jest pod wieloma względami punktem wyjścia dla procesu strategicznego planowania marketingu i contentu Twojej firmy. To właśnie dzięki audytowi możesz dojść do pomiaru...
Trendy w marketingu na 2022 – zobacz jak pozyskać nowych klientów
Nie da się ukryć, że świat marketingu porusza się z prędkością światła. W 2021 roku zobaczyliśmy, jak szybko może ewoluować branża marketingowa. Jako marketer na dowolnym poziomie doświadczenia, nadążanie za tymi...