fbpx

Dobra strategia marketingowa
to klucz do sukcesu. Zobacz jak działamy.

Pomożemy Ci ze strategią!

 Można by powiedzieć, że na tworzeniu strategii marketingowych zjedliśmy zęby.

Ale jak nas poznasz, to odkryjesz, że są one w świetnym stanie i z pasją wgryzają się w nowe tematy.

Tworzenie strategii marketingowych jest naszym konikiem.

To bardzo istotny element, którego nie powinno zabraknąć w żadnej świadomie działającej firmie.

Pomożemy Ci stworzyć strategię marketingową, która dopełni strategię Twojej firmy i pozwoli Ci zrealizować Twoje biznesowe cele.

 

Czy masz już spisany kierunek działań dla Twojej marki?

Jeżeli nie, to skorzystaj z naszych konsultacji i opowiedz nam o swoich potrzebach.  Chętnie Ci pomożemy.

A może działasz już od pewnego czasu na rynku i teraz chcesz wszystko poukładać? Tym bardziej potrzebujesz strategii,
a my, w BEVENT wiemy, jak ją stworzyć.

Strategia marketingowa to jasno opisany dokument, będący mapą, do której zawsze możesz się odnieść i dzięki, której, wszelkie inne działania marketingowe będą spójne i skuteczne. Czy to stworzenie logo, strony internetowej, czy też projektu reklamy, dzięki strategii marketingowej będziesz wiedział do kogo i jak powinieneś mówić, aby sprzedać swój produkt, lub usługę?

Tworząc strategię marketingową pomożemy Ci zbudować markę, lub odświeżymy jej wizerunek oraz zadbamy o to, aby był spójny z wizją i misją firmy.

Stworzymy też analizę konkurencji, ustalimy grupę, lub grupy docelowe i pomożemy dostosować produkt do ich potrzeb.

W ramach strategii zadbamy o odpowiednie pozycjonowanie marki, sformułujemy założenia komunikacyjne, wyznaczymy cele oraz zaplanujemy poszczególne działania.

Jakie korzyści wynikają z posiadania strategii dla marki?

      • zapewnia spójność,
      • zwiększa skuteczność działań marketingowych,
      • przyspiesza decyzyjność dzięki wyznaczonym kierunkom działań,
      • buduje siłę marki,
      • uporządkowuje i chroni przed chaosem komunikacyjnym,
      • determinuje kierunek działań,
      • podkreśla wyróżniki marki,
      • wyznacza długoterminowe cele,
      • określa wszystkie elementy marki,
      • ułatwia osiągnięcie celów biznesowych,
      • wskazuje słabe i mocne strony,
      • precyzuje jakie emocje i wartości ma wywoływać marka.

Dla kogo tworzymy strategie marketingowe?

Pracujemy dla małych i średnich firm, ale w naszym portfolio znajdują się również startupy, dynamicznie rozwijające się firmy, które wchodzą na rynek z niespotykanymi wcześniej produktami i usługami.

Strategia marketingowa to działanie długoterminowe, więc nie pozostawimy Cię na tym polu bez odpowiedniego wsparcia, czy przeszkolenia zespołu. Pomożemy Ci ją wdrożyć.

Z przyjemnością stworzymy strategię marketingową dla Twojej marki.

FAQ

5 najczęściej pojawiających się pytań

Po co mi strategia marketingowa, jakie mi da korzyści?

Największą korzyścią wdrożenia strategii marketingowej jest wzrost wartości kreowanej marki, a co za tym idzie produktów, usług, firmy, ludzi z nią związanych. Pomoże w pozbyciu się chaosu wokół marki, pozwala efektywnie osiągać cele, nadaje właściwy kierunek działaniom marketingowym, ułatwia utrzymanie spójności marki.

Ile kosztuje strategia?

Zawsze dokonujemy wyceny strategii indywidualnie gdyż mamy do czynienia z tak wieloma różnymi biznesami, że trudno byłoby ustalić sztywny cennik. Umawiamy się na rozmowę, w trakcie której otrzymujemy jasny obraz prac jakie mamy wykonać. Skontakuj się z nami, przedstawimy Ci ofertę cenową dla Twojego biznesu.

Ile trwa przygotowanie strategii?

Zazwyczaj przygotowanie strategii trwa kilka tygodni. W tym czasie badamy rynek, analizujemy, wnioskujemy, tworzymy rozwiązania.

Kiedy firma powinna posiadać strategię marketingową?

Najlepiej jeśli już na początku działalności firma będzie miała swoją strategię marketingową i to do niej wtedy dostosowuje wszystkie działania marketingowe (nie odwrotnie!). Na podstawie przygotowanej strategii tworzy się identyfikację wizualną, stronę internetową, reklamy itd.Nic nie stoi na przeszkodzie, aby także stworzyć strategię dla firmy, która już działa jakiś czas na rynku. Pomoże to w uspójnieniu marki, komunikacji i pozbyciu się chaosu. Również w sytuacji kiedy firma posiada strategię, ale potrzebuje zainwestować w nową lub skorygować istniejącą można dokonać jej audytu. Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

Czy przy wdrożeniu stategii mogę liczyć na pomoc?

Tak, chętnie pomożemy wdrożyć zaplanowane działania i będziemy dla Ciebie wsparciem na każdym etapie wdrozenia.

Czym jest strategia marketingowa? - definicje

Strategia marketingowa to długoterminowy plan działań marketingowych, którego celem jest osiągnięcie określonych celów biznesowych, takich jak zwiększenie sprzedaży, zdobycie większego udziału w rynku, zwiększenie świadomości marki i lojalności klientów.

Poniżej przedstawiam kilka innych definicji:

  • Według American Marketing Association (AMA), strategia marketingowa to „proces opracowywania i wdrażania działań mających na celu osiągnięcie zamierzonego celu marketingowego lub szeregu celów w określonym środowisku rynkowym”.

  • Według Philipa Kotlera, jednego z najbardziej znanych ekspertów ds. marketingu, strategia marketingowa to „plan koordynacji działań, które umożliwiają przedsiębiorstwu osiągnięcie przewagi konkurencyjnej”.

  • Według Harvard Business Review, strategia marketingowa to „plan działań, które pozwalają przedsiębiorstwu przyciągnąć i zadowolić klientów, zarobić na tym pieniądze i przetrwać na rynku”.

W BEVENT — Consulting & Marketing strategia marketingowa składa się ze strategii marki i strategii komunikacji.
Chcesz wiedzieć więcej, umów się na bezpłatną konsultację.