
Wiedza
Poznaj najważniejsze pojęcia marketingowe, najczęściej zadawane pytania,
dzielimy się wiedzą o marketingu
Poznaj najważniejsze
pojęcia i definicje marketingu
Branding
budowanie świadomości marki, to spójny przekaz kierowany do określonej grupy
odbiorców
CR - Conversion Rate
współczynnik konwersji – współczynnik wyrażający % użytkowników, którzy po kliknięciu w reklamę podjęli działanie pożądane przez reklamodawcę.
Grupa docelowa
grupa odbiorców, do których w głównej mierze skierowana jest reklama, komunikat lub produkt (np.wiek, płeć, zainteresowania, wykształcenie, nawyki itd.)
Strategia komunikacji
działania mające na celu uzyskanie autentyczności w oczach klienta. Strategia określa w jaki sposób marka powinna komunikować się z klientem w kontekście swoich produktów i usług.
Consumer journey
w dosłownym tłumaczeniu podróż klienta – szereg etapów i interakcji jakie klient musi podjąć w procesie zakupów
CTA - Call to action
wszelkie elementy mające na celu zachęcić potencjalnego klienta do kupna produktu lub skorzystania z usługi. Przykłady: banery, reklamy, grafiki, hasła (np. kup teraz), przyciski, teksty, itp.
Landing page
czyli strona docelowa, na którą trafia użytkownik po kliknięciu w reklamę. Charakteryzuje się prostą budową, dzięki temu skupia się maksymalnie na uzyskaniu jak największej liczby konwersji.
Strategia marki
nadaje kierunek działań marketingowych, wyznacza cele długookresowe. Zawiera m.in. charakter i wyróżniki marki, grupę docelową, identyfikację wizualną, kanały komunikacji itd.
Content marketing
strategia marketingowa mająca na celu utrzymanie aktywności ściśle określonej grupy odbiorców poprzez tworzenie atrakcyjnych, wartościowych dla nich treści.
Digital marketing
marketing cyfrowy – marketing wykorzystujący media cyfrowe do pozyskiwania potencjalnych klientów.
Remarketing
kampania marketingowa mająca na celu wyświetlanie reklam witryny, która została uprzednio wyświetlona przez użytkownika.
Wskaźniki KPI
ang. Key Performance Indicators – kluczowe wskaźniki efektywności – wskaźniki określające stopień postępu danej jednostki (firmy, kampanii, organizacji) w dążeniu do określonego celu
np. CPA, CPC, CTR i in.
Słowniczek marketingowy
Masz więcej pytań?
Chcesz wiedzieć więcej?
FAQ
Najczęściej pojawiające się pytania, a jeszcze więcej znajdziesz w zakładce FAQ
Jak wygląda współpraca?
Na początku umawiamy się na bezpłatną konsultację online lub telefonicznie.
Ustalamy Twoje potrzeby/wyzwanie, z jakim masz się zmierzyć.
Proponujemy skuteczne rozwiązania.
Chcę założyć biznes czy pomożecie mi w działaniach marketingowych?
Tak, jak najbardziej. Przygotujemy strategię dla marki a także komunikacji, pomożemy zaistnieć w internecie, dotrzeć do klientów.
Umów się z nami na bezpłatną konsultację, omówimy możliwe rozwiązania.
Czy zajmujecie się marketingiem internetowym?
Tak, działamy w e-marketingu / marketingu cyfrowym / internetowym / digitalowym 🙂