Wiedza

Poznaj najważniejsze pojęcia marketingowe, najczęściej zadawane pytania,
dzielimy się wiedzą o marketingu

Poznaj najważniejsze
pojęcia i definicje marketingu

Branding

budowanie świadomości marki, to spójny przekaz kierowany do określonej grupy
odbiorców

CR - Conversion Rate

współczynnik konwersji – współczynnik wyrażający % użytkowników, którzy po kliknięciu w reklamę podjęli działanie pożądane przez reklamodawcę.

Grupa docelowa

grupa odbiorców, do których w głównej mierze skierowana jest reklama, komunikat lub produkt (np.wiek, płeć, zainteresowania, wykształcenie, nawyki itd.)


Strategia komunikacji

działania mające na celu uzyskanie autentyczności w oczach klienta. Strategia określa w jaki sposób marka powinna komunikować się z klientem w kontekście swoich produktów i usług.


Consumer journey

w dosłownym tłumaczeniu podróż klienta – szereg etapów i interakcji jakie klient musi podjąć w procesie zakupów

CTA - Call to action

wszelkie elementy mające na celu zachęcić potencjalnego klienta do kupna produktu lub skorzystania z usługi. Przykłady:  banery, reklamy, grafiki, hasła (np. kup teraz), przyciski, teksty, itp.

Landing page

czyli strona docelowa, na którą trafia użytkownik po kliknięciu w reklamę. Charakteryzuje się prostą budową, dzięki temu skupia się maksymalnie na uzyskaniu jak największej liczby konwersji.


Strategia marki

nadaje kierunek działań marketingowych, wyznacza cele długookresowe. Zawiera m.in. charakter i wyróżniki marki, grupę docelową, identyfikację wizualną, kanały komunikacji itd.


Content marketing

strategia marketingowa mająca na celu utrzymanie aktywności ściśle określonej grupy odbiorców poprzez tworzenie atrakcyjnych, wartościowych dla nich treści.

Digital marketing

marketing cyfrowy – marketing wykorzystujący media cyfrowe do pozyskiwania potencjalnych klientów.


Remarketing

kampania marketingowa mająca na celu wyświetlanie reklam witryny, która została uprzednio wyświetlona przez użytkownika.


Wskaźniki KPI

ang. Key Performance Indicators – kluczowe wskaźniki efektywności – wskaźniki określające stopień postępu danej jednostki (firmy, kampanii, organizacji) w dążeniu do określonego celu
np. CPA, CPC, CTR i in.


Słowniczek marketingowy

Masz więcej pytań?
Chcesz wiedzieć więcej? 

FAQ

Najczęściej pojawiające się pytania, a jeszcze więcej znajdziesz w zakładce FAQ

Jak wygląda współpraca?

Na początku umawiamy się na bezpłatną konsultację online lub telefonicznie.
Ustalamy Twoje potrzeby/wyzwanie, z jakim masz się zmierzyć.
Proponujemy skuteczne rozwiązania.

Chcę założyć biznes czy pomożecie mi w działaniach marketingowych?

Tak, jak najbardziej. Przygotujemy strategię dla marki a także komunikacji, pomożemy zaistnieć w internecie, dotrzeć do klientów.
Umów się z nami na bezpłatną konsultację, omówimy możliwe rozwiązania.

Czy zajmujecie się marketingiem internetowym?

Tak, działamy w e-marketingu / marketingu cyfrowym / internetowym / digitalowym 🙂