BLOG
dowiedz się więcej o marketingu
Kolor roku 2022 według Pantone Very Peri
Widzieliście już Kolor Roku 2022 według Pantone? Będzie to PANTONE 17-3938 Very Peri - odcień niebieskiego mocno wpadający w fiolet. To połączenie ma być wyrazem pomysłowości, kreatywności i nowej energii oraz symbolem...
Content Trendy w 2022 roku – sprawdź jak się przygotować
Ogromne zmiany w zachowaniu konsumentów i ich potrzebach informacyjnych, spowodowane pandemią, sprawiły, że trendy i możliwości związane z content marketingiem poszybowały w górę. W miarę jak konsumenci masowo...
Najpopularniejsze emotikony Facebook 2021
Emotikonki inaczej zwane emoji, emotki służą do wyrażania nastroju w internecie już od wielu lat. Początki miały jednak miejsce 1982r. przez amerykańskiego naukowca Scotta Fahlam, który to zaproponował znane nam dziś...
6 przydatnych narzędzi do obsługi w social media
Często na naszych konsultacjach marketingowych a także przy audytach social mediów pytacie jakie narzędzia są najbardziej pomocne w pracy w mediach społecznościowych. Ogrom narzędzi proponowanych przez Googla jest...
Po co mi strategia marketingowa?
Wyniki marketingowe nie są przypadkowe. Stworzenie strategii gwarantuje, że dotrzesz do właściwych osób, z odpowiednią treścią, która do nich przemówi. Im więcej czasu spędzisz na tworzeniu jasnej strategii, tym więcej...
Od czego zacząć biznes online jeżeli działam offline?
Od czego zacząć biznes online jeżeli działam offline? W obecnych czasach rozszerzenie swojej działalności o sprzedaż usług czy produktów w Internecie, jest wręcz obowiązkowe. ”Jak Cię nie ma w internecie to znaczy, że...
Jak zaplanować budżet marketingowy kampanii reklamowej w internecie?
Jak przygotować budżet marketingowy i ustalić jego priorytety? Poznaj kilka najważniejszych zasad, które pomogą osiągnąć Ci sukces. Przeanalizuj swój lejek sprzedażowy Kiedy planujesz budżet kampanii marketingowej w...