Czy konsulting marketingowy w 2023 roku jest słusznie postrzegany
jako szansa na wsparcie dla małych i średnich firm w czasach kryzysu?
Wszystko wskazuje, że rok 2023 będzie wyzwaniem dla wielu przedsiębiorców. Co zdecyduje o tym kto przetrwa na rynku, a kto będzie zmuszony zamknąć biznes? Warto jak najszybciej przygotować się na sztormy i zmiany, które są nieuchronne dla tych którzy dalej chcą się rozwijać. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2023 r. znalazły się niestabilność gospodarcza i inflacja.
Jaki masz plan jak przyjdzie kryzys?
Prowadzisz firmę. Rozwijasz usługi, być może zatrudniasz także pracowników, chcesz sprzedawać więcej, ale brakuje Ci działań marketingowych, które wzmocnią Twoją markę. Jak wynika z badań aż 44% respondentów zamierza inwestować w tym roku w kompetencje związane z budowaniem marek. Jednak często w takich firmach, albo brak zespołów marketingowych ze strategicznymi kompetencjami, albo w ogóle nie ma takich działów. Wtedy do walki przystępuje zazwyczaj właściciel, który widzi szansę dla firmy w dłuższym okresie w strategii marketingowej i budowaniu brandu. Jednak skąd ma czerpać wiedzę w tym temacie? To przychodzi mu z rozwiązaniem doradca marketingowy, aby w formie konsultacji przeprowadzić go i jego zespół przez niezbędne działania.
Doradztwo marketingowe jako odpowiedź na kryzys
Wielu właścicieli firm obawia się inwestycji w marketing, a jednak to niezbędny element każdej strategii biznesowej. Brak budżetów na ten cel prędzej czy później odbija się na działalności zwłaszcza w dłuższym okresie. W sytuacji cięcia budżetów doskonałym rozwiązaniem jest skorzystanie z doradztwa marketingowego.
Consulting marketingowy wychodzi na przeciw potrzebom biznesów. W agencji Bevent – Consulting & Marketing można skorzystać na początku z krótkiej, bezpłatnej konsultacji, która pomoże w zdefiniowaniu potrzeb klienta. Następnie warto umówić się w ramach współpracy na cykl konsultacji marketingowych, na których krok po kroku doradca poprowadzi właściciela biznesu lub jego zespół przez najbardziej skuteczne i efektywne działania. Dzięki wysokiej elastyczności i indywidualnemu podejściu konsultanta firma inwestując często jedynie w konsulting korzysta podwójnie – działania marketingowe prowadzi przy wsparciu i jednocześnie ogranicza zbędne wydatki na marketing dzięki skutecznym poradom.
Jak skorzystać z konsultingu marketingowego?
Umów się na bezpłatną konsultację z ekspertem, konsultantem i strategiem marketingowym z ponad 13-letnim doświadczeniem w różnych branżach.
Współpracę można rozpocząć przez kontakt telefoniczny lub mailowy – dostępny w stopce na https://bevent.pl/konsultacje-i-doradztwo-marketingowe/
Każda konsultacja kończy się konkretnymi rozwiązaniami do wdrożenia dla klienta. Możesz też liczyć na pomoc w kolejnych krokach.
Od Ciebie zależy czy chcesz zostać na rynku i dalej się rozwijać dzięki wsparciu doradztwa marketingowego, czy rezygnujesz z rozwoju swojej firmy. Bo każdy kryzys to też szansa!
Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź naszego bloga: https://bevent.pl/blog/
Najnowsze komentarze